من سزارین ترجیح دادم .
من خودم سزارین رو ترجیح میدم
کاش میشد به جای زن ها مردها حامله میشدن
طبیعی زایمان کردم واقعا وحشتناک بود نظرم سز خیلی بهتره
من اولی را طبیعی بودم اینسری ام میخام طبیعی باشم چون خیلی بدگوشت وبدزخم هستم بخام سزارین کنم واینکه کسیو ندارم مامانمم دست وزانوش خیلی دردمیکنه خداکمکم کنه ۱۰ روز بکشه خودم راه بیفتم
طبیعی
بچه اولم طبیعی بودم بازم نظرم رو طبیعی...
طبیعی درسته زایمانش سخته ولی خو همون لحظه س و دوران نقاهتش کمه اما سزارین زایمان راحته اما بعدش خیلی سخته
زایمان هرکس بسته به بدن و شرایطش متفاوته….من خودم سزارین رو ترجیح دادم و سزارین اختیاری شدم و بسیار از تصمیمم راضی ام ….و برای این یکی هم سزارین میشم
من طبیعی انتخوابم هست اولی طبیعی آوردم رایتی درد زایمان دو سه ساعتی طول کشید اما تموم لحضه که بچه اومد دردش بهاش رفت رفتم حموم کردمو به خودم رسیدم انشالله دومی رو هم طبیعی میارم به امید خدااا
قطعا بتونی و بشه طبیعی فوق العاده س🤌
من دوتا طبیعی زایمان کردم سومی رو هم میخوام طبیعی بشه
به نظر خودم که دوتا تجربه داشتم طبیعی بهتره
صد در صد طبیعی
طبیعی خیلی خوبه بعدش درد نداری بخیه کمتر زودتر سرپا میشی با این حال من میترسم خودم نظرم سزارین😂
طبیعی بهتره اگه اپیدورال و ماما همراه داشته باشی
منم همین سوالو کردم تو تاپیک هام کسایی که جواب دادن رأیشون به سزارین بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.