هر کدوم مزیت خودشو داره عزیزم بستگی به شرایط بدنیت داره
صد در صد سزارین بچه اولم طبیعی بود
بستگی ب روحیه خودت داره من انتخابم سزارینه با شناختی که از خودم دارم طبیعی خیلی سخته برام
شخصا فکر میکنم طبیعی با اپیدورال بهتره
هر دو خوبن باید ببینی بدنت چی انتخاب میکنه
سزارین
فقط بدی که داره اینه که شیرت دیر میاد
بنظرم هیچ کدوم نسبت به اون یکی برتری نداره در کل پروسه ی زایمان سختی های خودشو داره و بدن هرکسی متفاوت ممکنه برای یکی سزارین خوب باشه ولی دلیل بر این نیست که برای منم صدق کنه
طبیعی با اپیدورال
بستگی به شرایط خودت و فرزندت داره هر کدوم به موقع خودش بهترین زایمان
من طبیعی دوست داشتم سزارین شدم ناراضی هم نیستم یعنی اورژانسی بود سزارینم ولی اگه شرایط معمولی پیش میرفت حتما طبیعی انجام میدادم
سزارین البته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.