خانوما بنظرتون زایمان سزارین بهتره یا طبیعی ؟

۱۷ پاسخ

صد در هزار سزارین چون تجربه دوتاشو داشتم سزارین خیلی عالی بود

من طبیعی بودم هزار بارم برگردم عقب بازم طبیعی انتخابمه😇

صد در صد طبیعی

طبیعی بهتره درد همون موقع داره سزارین بعداز عمل دردداری

من انتخابم سزارین....
عقیده اینه زمان قدیم ک نیست ندونن بچه از کجا دربیارن طبیعی ب زور و بلا
میدونی حین زایمان اون سر بچه بدن کوچولوش چقد همراه تو زور میزنه ک بیاد بیرون
مویرگ های مغزش تصور کن
طبیعی همون لحظه درده ولی خبر دارین هموروئید میگیره مادر
خب. دارید درد رحم و افتادگی رحم میگیره مادر
هر مدل زایمان درد خودشو داره
بازم بستگی ب خودت داره
من اصلا نمیتونم ب طبیعی فکر کنم

خلاصه ک مادر شدن درد داره عزیزم حالا فرقی نمیکنه از بالا پاره شی یا پایین من با تجربه هردوتاش میگم

میگفتی سزارین لایک بزارن طبیعی دیس لایک😂

بی شک طبیعی

من طبیعی انتخابمه
چون خواهر شوهرم اولی رو طبیعی آورد
دومی رو سزارین از طبیعی خیلی راضی بود اما سزارین می‌گفت بعدش درد داره نمیتونی کاراتو انجام بدی خیلی سخته

ازنظر پزشکی و سلامتی طبیعی بهتره
ولی خب سختی خودشو داره
و سختیش بستگی به بدن هر کس متفاوته
یکی سخت زایمان میکنه طول میکشه بچه درشته زباد بخیه میخوره دیر خوب میشه
یکی راحت و سریع زایمان میکنه بخیه زودخوب میشه و...
دیگه شانسیه همه چیزو تو طبیعی باید درنظربگیری

‌مونده به شرایططون ٫ مثلا منی که میخوام بعد زایمان همچنان به ورزشم برسم برای من سزارین اصلا مناسب نیسست ٫ چون من همیشه ورزش هام سنگینه ٫

سزارین

والا من رفیقم ۲۴ روزه بچش ب دنیا اومده طبیعی ب دنیا آورده ینو دور از جونش مرگو با چشای خودش دیده خیلی بد بوده براش خیلی درد داشته هنوزم حالش خوب نیست تازه زن عموش فیلم گرفته خودش معلوم نیست ها ولی صدای جیغ هاش هس من ک دیدم اصن یه جوری ترسیدم گفتم هیچ جوره طبیعی نمیارم واقعا برام ترسناک بود تا دو شب هم خواب میدیدم طبیعی دارم میارم 😐🤦🏻‍♀️
انتخابم قطعا سزارینه
ولی بازم بدن با بدن فرق میکنه برا بعضی ها عین آب خوردنه بعضی ها ن

ببین بستگی به خودت داره ،اگه ادم تنبلی هستی برو سزارین ،اگه ادمی هستی که ورزش میکنی و اموزش میبینی و ... یه دوره زایمان بخر قیمتی هم نداره ورزش هارو انجام بده از 20 هفته برو طبیعی . بعدشم راحت خودت میتونی به زندگی و بچت برسی .
خوبی طبیعی اینکه بچه به موقع به دنیا میاد و خطر کولیک و رفلاکس و ایناش کمتر میشه .

منکه انتخابم سزارین هست ...چون نمیتونم طبیعی بیارم ...طبیعی بهم استرس میده 😃😃و اینکه دو هفته حداقل زودتر بچمو بغل میگیرم

طبیعی بهتره...درسته خیلی درد میکشی ولی خب دیگه دردش همون موقس تموم میشه... بعد از زایمان هم همه چیت برمیگرده سر جا اول
ولی سزارین دردش تا عمر همراهته
من تجربه نداشتم هیچکدوم ولی برام توضیح دادن

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری