دوستان بنظرتون زایمان طبیعی بهتره یا سزارین 🤔🥲

۱۲ پاسخ

فقط بستگی به شرایط بدنی خودت داره

روزی صدنفراینسوالوتوگهواره میپرسن وهرکی سلیقه ونظرخودشومیگه ولی دراخرفقط وفقط بستگی به شرایط بدن وآمادگی ولگن خوداون فردداره واینکه بچه چندهفته وباچه شرایطی بخادبه دنیابیاد

من دوس دارم طبیعی باشم زايمانم

من درد طبیعی کشیدم سزارین شدم
قطعا سزارین بهتره

من اگر‌ شرایطم خوب‌ باشه طبیعی دوست دارم

والا دوتاش هم بده

ب نظر من دوتاش خیلی سخته🥲🥲

من در هر شرایط فقط سزارین انتخابمه هر کی خودش بهتر میشناسه بدنشو به نظرم

صد در صد سزارین

من از سزارین میترسم
برای طبیعی بهترع ورزش و یوگای بارداری رو شروع کنی

سزارین

اگر شرایط زایمان طبیعی رو داری معلومه که طبیعی

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری