فقط بستگی به شرایط بدنی خودت داره
روزی صدنفراینسوالوتوگهواره میپرسن وهرکی سلیقه ونظرخودشومیگه ولی دراخرفقط وفقط بستگی به شرایط بدن وآمادگی ولگن خوداون فردداره واینکه بچه چندهفته وباچه شرایطی بخادبه دنیابیاد
من دوس دارم طبیعی باشم زايمانم
من درد طبیعی کشیدم سزارین شدم
قطعا سزارین بهتره
من اگر شرایطم خوب باشه طبیعی دوست دارم
والا دوتاش هم بده
ب نظر من دوتاش خیلی سخته🥲🥲
من در هر شرایط فقط سزارین انتخابمه هر کی خودش بهتر میشناسه بدنشو به نظرم
صد در صد سزارین
من از سزارین میترسم
برای طبیعی بهترع ورزش و یوگای بارداری رو شروع کنی
سزارین
اگر شرایط زایمان طبیعی رو داری معلومه که طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.