۱۳ پاسخ

اگه ورزش کنی
تغذیه خوبی داشته باشی
لگنت بزرگ باشه
ماما همراه داشته باشی
و مشکلی ندلشته باشی طبیعی بهتره
من اینو رسیدم

تا ابد سزززز

به نظر من طبیعی آگاهانه با ماما همراه و دکتر خوب قطعا بهتره

قطعا طبیعی

طبیعی خب

تحمل طبیعی ندارم اینک تاکی دردبکشم و مردن خودمو ببینم نشه کاری کنم تا بچه ب دنیا بیاد سز اگ بعدش درد داری حداقل با شیاف دوش اب گرم استراحت اروم میشب

من بارداري اولم ميگفتم طبيعي ميخام ولي نتونستم اذيت شدم هردو درد و كشيدم و سزارين شدم سزارين. خيلي بهتر از طبيعيه اگه ميخاي بري طبيعي حتما ورزش هاتو انجام بده كه زايمان راحتري داشته باشي

من سزارین انتخابمه

قطعا سزارین
خب اینم بگم هر کدوم سختی های خودشو داره ولی انتخاب من سزارین

طبق تجربه مامانا طبیعی ولی بشرطی که ورزش کنی مثلا پیاده روی یوگا و و بعد هم ماما همراه و دکتر کار بلد چون به تبحر پزشک هم بستگی داره…
من خودم میگفتم میذارم تا آخر ببینم اگه طبیعی شد که طبیعی نشد سزارین ولی چون ای وی اف کردم دکترم گفت بعید میدونم طبیعی بشه و فقط بهم گفت در حد ۱۰-۱۵ دقیقه پیاده روی کن وگرنه زایمانت زود میشه
ولی تصمیم به طبیعی گرفتی تا دردت گرفت نرو بیمارستان بذار یکم بگذره بعد

من صدبار به عقب برگردم انتخابم سزارینه

من با اینک بچه اولیه دوس دارم طبیعی باشه البته با امپول اپیدورال خیلیییی از سزارین ک شکممم ۸لایه گوشت پاره کنن

اين بستگي به بدن خودت داره عزيزم طاقتت تا چه حده

سوال های مرتبط

مامان آراز مامان آراز هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی