اصلا نمیشه بگی کدوم بهتره هرکس با توجه به کشش بدنیش باید انتخاب کنه بنظرم🥲
صددرصد سزارین
بدن هرکس یه جور توانایی داره
من دوتا زنداداشم یکیش هیکلش درشت تره جون داره ولی اصلا طبیعی نتونست آخرشم سزارین شد
ولی یه زن داداشم جسه ریزی داره ولی طبیعی زایمان کرد راضی هم هست
بستگی به شرایط جسمی و تحملت داره، یکی میگه طبیعی برام خوب بود بدنش اماده بوده راحت زایمان کرده یکی سزارین، برعکس هم هست صد در صد نیس کدوم خوبه
من انتخابم طبیعی چون کسی رو ندارم بعدش منو جمع کنه
هرکی هرجور راحته دیگه
خب به نظر من سزارین والا راحتتره دوتا داشتم تاحالا دو تام سقط طلبیعی همینکه نفهمیدم کی بچه رو چجوری درآوردن خیلیییهههه
هر دو سختی خودش رو داره زایمان راحت که اصلا نداریم
بنظر من سزارین
بعضیا طبیعی رو ترجیح میدن
بستگی ب خدت داره ک کدومو بتونی و از پسش بربیای
هر دو سختیهای خودش رو داره
هیچ کدوم 🥴
من ازجفتشم میترسم🤕
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.