زایمان طبیعی بهتره یا سزارین

۱۲ پاسخ

اصلا نمیشه بگی کدوم بهتره هرکس با توجه به کشش بدنیش باید انتخاب کنه بنظرم🥲

صددرصد سزارین

بدن هرکس یه جور توانایی داره
من دوتا زنداداشم یکیش هیکلش درشت تره جون داره ولی اصلا طبیعی نتونست آخرشم سزارین شد
ولی یه زن داداشم جسه ریزی داره ولی طبیعی زایمان کرد راضی هم هست

بستگی به شرایط جسمی و تحملت داره، یکی میگه طبیعی برام خوب بود بدنش اماده بوده راحت زایمان کرده یکی سزارین، برعکس هم هست صد در صد نیس کدوم خوبه

من انتخابم طبیعی چون کسی رو ندارم بعدش منو جمع کنه

هرکی هرجور راحته دیگه

خب به نظر من سزارین والا راحتتره دوتا داشتم‌ تاحالا دو تام سقط طلبیعی همینکه نفهمیدم کی بچه رو چجوری درآوردن خیلیییهههه

هر دو سختی خودش رو داره زایمان راحت که اصلا نداریم

بنظر من سزارین
بعضیا طبیعی رو ترجیح میدن
بستگی ب خدت داره ک کدومو بتونی و از پسش بربیای

هر دو سختی‌های خودش رو داره

هیچ کدوم 🥴

من ازجفتشم میترسم🤕

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضلم💙 مامان ابوالفضلم💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ویکم بارداری