زایمان طبیعی بهتره یا سزارین؟

۵ پاسخ

طبیعی ولی به شرطی که ورزش کنی پیاده روی داشته باشی و کلاس امادگی زایمان بری ماماهمراهم بگیری بهترین نوع زایمانه. با اطلاعات کامل و بدن قوی میری کنارتم یکی هست باهات ورزش میکنه زود فول شی
من تجربه طبیعی رو دارم این یکی هم انتخابم طبیعب

قطعا طبیعی
ولی با ورزش

زایمانی بهتره که تو باهاش راحت تری و دکترت بهت پیشنهاد میده
یه نسخه رو نمیشه برای همه پیچید
به همه بگیم سزارین خوبه اشتباه گفتیم
به همه بگیم طبیعی خوبه بازم اشتباه گفتیم

نمیدونم ولی من سزارین میکنم

هیچ کدومش راهی داشت تخم میذاشتیم

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته دوازدهم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد