سلام مامانا زایمان طبیعی بهتره یا سزارین

۹ پاسخ

الان با این قیمتا فقط طبیعی میشه اورد

من قصدم طبیعیه اطرافم هرکسی سزارین کرد پشیمونه ولی طبیعی نه ولی اگه سزارین اجباری بنویسه دیگ میکنم

من طبیعی با اپیدورال بودم اخرش خیلی خوب بود من البته تا به بی حسی برسم خیلی درد کشیدم بعدشم بد نبود سزارینو نمیدونم

من سزاریینی هستم قطعا طبیعی رو انخاب میکنم چون چندبار سقط داشتم درد وحشتناکی کشیدم ولی بعداز دفع راحت بودم ولی سزارین درداش بعد هست که مجبوری هم درد بکشی هم بچه رو شیر بدی

چیکار کنم علان ترس دارم

سزارین

باید تخم بزاریم 😂😂

من سزارین شدم. درسته کمر درد میشی بعدش ولی بهتره از درد طبیعی میترسم

هیچکدام

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته دوازدهم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی