سلام مامانا زایمان طبیعی بهتره یا سزارین؟

۱۱ پاسخ

من ترجیح میدم بعد زایمان درد بکشم تا قبلش و شکمم پاره کنن نه اونجارو

بستگی به بدنت داره ولی انتخاب من قطعا سزارین

هیچکدوم والا
هرکدوم عوارض و دردای خودشو داره

من خودم دارم تلاش میکنم طبیعی بیارم😃

هر کسی متفاوته ، یکی طبیعی براش ضررش بیشتره یکی سزارین و کلا زایمان در هر دو حالت برای مادر تاثیر مفید نداره ، مهم اینه ببینی خودت با کدوم حال دلت بهتره و میتونی باهاش کنار بیای

با شناختی که از خودم دارم توان تحمل درد طبیعی رو ندارم، توان مراقبت های بعد از سزارین رو هم احتمالا ندارم ... نمیدونم باید چیکار کرد... به قول خواهرشوهرم اون بچه بالاخره باید یجوری بیاد بیرون دیگه

عزیزم هر کدوم چند تا مشکل بعد زایمان دارن
طبیعی افتادگی رحم و مثانه
سزارین کمر درد وخونریزی زیاد بعد زایمان
بستگی ب خودت داره من اولیم طبیعی اوردم اینو میخوام سزارین بشم

هر بدن فرق داره
من سزارینم .ولی یه سقط ک داشتم درد کشیدم خیلی افتضاح بود

صد در صد سزارین

منم موندم بینشون
هرکدوم عوارض داره
ببین با عوارض کدوم بهتر کنار میای
دوتاش سخته🥲

قطعا طبیعی . من دومیو باردارم و میخام برم طبیعی بازم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان گودوگودو مامان گودوگودو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد