مگ حرات داریم الان بهت بگیم طبیعی میلن اول که بهمون میگن گشاددوماهزاردلیل ومنطق میران که خدارم محکوم میکنن میگن سزارین😂😂
هیچکس نمیتونه بگه کدوم بهتره ..فقط خودتی که با مشاوره ی پزشکت و شرایط بدنیت میتونی تصمیم بگیری
من آستانه تحمل دردم پایینه واسه همین سزارین رو انتخاب کردم
هیییچ کدام😐
از نظر من سزارین
من درد طبیعی کشیدم آخر سزارین شدم
من با دوتا آمپول فشار دهانه رحمم کلا ۲سانت و نیم باز شد خیلی اذیت شدم
لگنم تنگ بود و برای زایمان طبیعی اصلا مناسب نبود
بستگی به بدن هر فرد داره
جاری من هم زایمان طبیعی داشته هم سزارین میگه طبیعی بهتر بود برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.