مامانا زایمان طبیعی بهتره یا سزارین چرا؟

۴ پاسخ

مگ حرات داریم الان بهت بگیم طبیعی میلن اول که بهمون میگن گشاددوماهزاردلیل ومنطق میران که خدارم محکوم میکنن میگن سزارین😂😂

هیچکس نمیتونه بگه کدوم بهتره ..فقط خودتی که با مشاوره ی پزشکت و شرایط بدنیت میتونی تصمیم بگیری
من آستانه تحمل دردم پایینه واسه همین سزارین رو انتخاب کردم

هیییچ کدام😐

از نظر من سزارین
من درد طبیعی کشیدم آخر سزارین شدم
من با دوتا آمپول فشار دهانه رحمم کلا ۲سانت و نیم باز شد خیلی اذیت شدم
لگنم تنگ بود و برای زایمان طبیعی اصلا مناسب نبود
بستگی به بدن هر فرد داره
جاری من هم زایمان طبیعی داشته هم سزارین میگه طبیعی بهتر بود برام

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان گودوگودو مامان گودوگودو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد