تا ابد و یک روز سزارین😅👌شما متخصص زنان یا مامایی دیدین که خودش طبیعی زایمان کنه؟🤪همه میرن سزارین
ببینید مامانا این قدر نمیشه نسبت به طبیعی یا سزارین گارد داشت
بدن هر کسی با بدن دیگری متفاوته
و این تشخیص پزشک هست که ببینه کدوم بهتره
شاید تا آخرش پیش بره و طبیعی بخواد و دردش زو بکشه ولی دکتر بگه باید بری برای سزارین
این که میگن بعد سزارین عوارض داری و تا چهل روز نمیتونی راه بری هم دروغه ، من سز کردم و بعد یک روز راه افتادم الانم ۱۲ سال گذشته هیچ مشکلی نداشتم که بگم بخاطر سزارین بوده
طبیعی وقتی خوبه ک بدن اماده باشه!
ادم از بدنش مطمئن باشه وگرنه بدترین تجربه میشه
تخم بزاریم چتورع 🥲
دردش کمتر نیست
بستگی به خودت داره مثلا من سزارین انتخاب کردم چون واقعا به خودم نمیبینم انقد درد بکشم میدونم تحمل ندارم
من خیییلی تلاش کردم ک با طبیعی کنار بیام ولی نشد دیگه تا همین دو هفته پیش هیی میگفتم میدم طبیعی ولی دیدم خیییلی میترسم از طبیعی دیگه تصمیمم شد برا سزارین😁😁
من تجربه دوتاشون دارم ترجیحم طبیعی
من طبیعی رو ترجیح میدم
سر زایمان اولم فقط دوسه ساعت اولش سخت بود بعدش خودم همه کارامو میکردم وعالی بود
از نظر من سزارین واسه افرادی خوبه که یه بچه میخان و وضع خوبی دارن که بعد عمل بعد چند ماه به خودشون برسن ولی طبیعی میتونی بعدش زود بار دار بشی عوارضش مثل سزارین نیس هرچی باشه سزارین ۷لایه شکم رو برش میدن ولی طبیعی نه من خودم اول سزارین رو انتخاب کرده بودم بعد پشیمون شدم گفتم طبیعی چون دیدم مامانامون طبیعی آوردن ۵.۶تا بچه و ماشالا سر حال تر از ما هستن
اولیو طبیعی بودم ولی من ب شخصه تجربه خوبی نداشتم از طبیعی چون واقعا سخت بود برام وحشتناک بود این سری میرم سز اختیاری
من طبیعی انتخاب کردم
هیچ کدوم😑
تا ابد سزارین 🥺😍
من عوارض جفتشو خوندم و ترجیحم سیزارینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.