خانوما زایمان طبیعی بهتره یا سزارین

۱۷ پاسخ

صد درصد سزارین

طبیعی

طبیعی

من انتخابم طبیعی هست
تجربه طبیعی دارم درسته سخته ولی آرامش بعدش خیلی خوبه

صدرصد طبیعی منم اولی طبیعی آوردم دومی میخام طبیعی بیارم بدون درد

من اولی طبیعی اوردم دومی هم همش دلم میخاد همچی خوب باشه بتونم طبیعی بیارم

بااینکه یبار زایمان طبیعی داشتم وخیلی سخته و دومی ام طبیعی میخام زایمان کنم
ولی بنظرم خیلی بهتر از سزارینه ک همه شکمتو شکاف میدن و تا آخر عمر جای بخیه رو شکم میمونه و شکم هیچوقت مث سابق نمیشه
من طبیعی زایمان کردم بعد دوهفته شکمم تخت تخت شد ولی سزارین شکم شل و افتاده میشه

طبیعی.دردت همون لحظس،زایمان کنی راحتی
سزارین دردش بعد زایمان تازه شروع میشع.
من طبیعی هستم ان شاالله

طبیعی

من انتخابم طبیعیه

طبیعی

طبیعی اگ بتونی خیلی خوبه ولی سخته سزارین بعدش سخته

صددرصد طبیعی

هم طبیعی بخیه میحوری هم سزارین
من نظرم سزارینه درد بعدشم تمام میشه میفهمی بدنتو دست کاری نمیکنن

قطعا سزارین

صد در صد سزارین 😊

بستگی ب بدنت داره

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی