۷ پاسخ

سزارین تا ابد
طبیعی بی اختیاری ادرار میگیری
و دچار بیماری های زیادی میشی
در اینده

به متخصص طب مادر جنین بود میگفت جفتش بسته به شرایط مادر و بچه میتونه خوب باشه بستگی داره به شرایط جسمی خودتون

گلم هردوتا زایمان بستگی ب بدنت داره ...من خودم زایمان طبیعی داشتم بااینکه اولش دردکشیدم بعدش خیلی خوب بود راحت بلندشدم کارامو کردم.....والا نه بی اختیاری ادرار گرفتم نه چیز دیگه ای الانم میخام طبیعی زایمان کنم

سزارین

طبیعی برای من بهتره حالا حتما برو بدنت چک کن ببین طبیعی بهتره برات یا سزارین

دکترت میتونه بگه

سزارین.

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان گودوگودو مامان گودوگودو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی