بدن با بدن فرق میکنه
اونایی ک تجربه هردوشو دارن میتونن نظر بدن. ک اونم ن صدرصدی، شرایط بدن هرکس متفاوته
من انتخابم طبیعیه
سلام 🫶🏼🥰🙃
میخوام شروع دوبارمون رو با
۱۵ درصد تخفیف روی کلیه اجناس نوزادی شروع کنم
کلی لباس گوگولی نوزادی داریم تو کانال روبیکا
💚این تخفیف از فردا ۳۰ خرداد بمدت ۲ روز تا تاریخ ۱ تیر میباشد 💚
پس تا تموم نشده از این تخفیف استفاده کنید
ایدی کانال روبیکا @nini_heed44
شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳
❌❌❌
چون دیگه تمدید نمیشه 😬
زایمان به بدن هرکس ربط داره نه به مقایسه با شخص دیگه من خودم سزارین کردم شب اولش به حدی اذیت شدم که مرگ و جلو چشام دیدم از درد د ومواد بیهوشی و ...
یکی هست میگه سزارین کردم عالی بود
دوست من دوتا بچه هاش و طبیعی اورده میگه بازم بیارم انتخابم طبیعی
الانم که واسه طبیعی اپیدورال اومده خیلی راحت شده
طبیعی
سزارین
نمیشه گفت کدوم بهتره هرکی بر اساس تجربه خودش میگه.من میگم سزارین درد دوتاشو کشیدم سز برام بهتر بود
سزارین
طبیعییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.