من سزارین شدم اولی رو انقد زایمان خوبو راحتی داشتم ک برگردم عقب بازم سزارین میکنم
ولی دیگه بستگی ب بدن طرف داره
زایمان طبیعی چون خودم طبیعی اوردم خوب بوده خداروشکر
دوتا بچه هام طبیعی و خوب بود پشیمون هم نیستم
من الان ۱۶ هفتم خیلی سوزش معده دارم
بعدش دکتر برام قرص پنتومید۲۰ داده میخورم تاثیری نداره برام منم امپرازول میخورم برا نی نیم ضررک نداره
سلام خانومای خوشگل
نمازروزهاتون قبول حق باشه
تجربه من از زایمان طبیعی:
کلا شروع دردم تا زایمانم 3ساعت بود تو این 3 ساعت مرگو ب چشم دیدم خیلی درد اور بود بعد زایمان راحتی اما مرخص ک شدم اومدم خونه نه میتونستم بشینم نه سرویس برم کل بخیه هام میسوخت تا بلند میشدم چشام سیاهی میرف میوفتادم یه بار بستری شدم 😫
اصلا قبول ندارم که میگن طبیعی همونجاست و فلان
بخیه هام میسوخت پدرم در اومده بود
بی شک اینبار فقط و فقط انتخابم سزارین
ماشاالله خواهرم 45روزه زاییده از روز دوم خودش بلند شد تمام کارای خودشو بجه شو انجام میداد 20سالشم هست
الان میگه بازم برگردم عقب حتما حتما میرم سزارین اختیاری
من درد دوتاشو کشیدم و انتخابم سزارین
طبیعی هم قبلش درد میکشی هم بدش برای بخیه هات اصلا خوب نیس باز انتخاب خودته
دوتا طبیعی اوردم خداراشکر خوب بود
اونایی که تجربه دوتاشودارن میگن سزارین بهتره
من زایمان اولم طبیعی بودم ماماهمراهم گرفته بودم درسته درد داشت اما خدا بهت قدرتی میده عجیب
بچه هم دنیا بیاد کل دردات میره من راضی بودم اینبارم باز طبیعی میارم
من زایمان طبیعی داشتم و راضی بودم خیلی. بهم گفتن لگنت خیلی عالیه برا طبیعی
من خیلی اذین عوارض دیدم از زایمان طبیعی سر اولی ـ. بدن با بدن فرق داره شاید تو اوکی باشی
با اینکه بخیه هام رو خوب نزدن ولی اگر توانایی و لگن خوبی داری امادگی داری طبیعی
البته کسی که دوتا زایمانو کرده بهتر جواب میده
من الان دومی ام میخوام طبیعی زایمان کنم با درمانی زیبایی تنگی چون پرینه کامل باز مونده سری قبل
دکترم میگه بدون برش و بخیه بزا
میگم نه زایمان کردم بعدش قشنگ سری پیش رو جراحی کن زیبایی بدوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.