تجربه دارا بگن زایمان طبیعی بهتره یا سزارین

۱۱ پاسخ

هردوش هم سختی خودش دارن هم عوارض دارن هم خوبیای خودشو دارن نمیشه گفت کدوم بهتره چون اونایی ک طبیعی آوردن فک میکنن طبیعی بهتره اونایی ک سزارین آوردن فک میکنن سزارین بهتره هرکی طرفدار چیزیه ک تجربه کرده اونا نمیتونن مشخص کنند ک شما کدومو انتخاب کنی چون بدن هر انسانی یجوره ی مثل هست ک میگه: روباه ب شتر گفت عمق رودخانه چقدره شتر گفت تا زانو روباه پرید تو رودخانه و غرق شد همینجور ک دستو پا میزد گفت تو ک گفتی تا زانو شتر گفت من زانوی خودمو گفتم ن تورو، پس یادت باشه از تجربیات بقیه درس بگیر ولی استفاده نکن🙏🏻تجربه هرکسی بدرد خودش میخوره.

بستگی ب بدن خودت داره

من خواهرم اولیو طبیعی اورده دومی رو سزارین. میگفت هردوتاش خ سخته😂😂

منم اولی طبیعی بودم.خیلی سخته ولی فقط تا لحظه ای که صدای بچتو شنیدی دیگه همه چی تموم میشه.
این بار به دکترم گفتم سزارین میخوام ولی میدونم اونم خیلی سخته

من هنوز زایمان نکردم اما زایمان زودرس گرفتم و اون ۲ساعت انقباض شدیدو دیدم و تازه اول کار بود فهمیدم واقعا طبیعی کار هرکسی نیست واقعا باید انسان بشدت قوی باشی خیلی سنگین بود همش میگم اولش بود انقدر درد داشت موقع زایمان میخام چکارکنم زایشگام بودم دیدم زایمان بقیرو حقیقتا میخام برم سزارین درسته زود سرپا میشدن و تموم میشد ولی تا دنیا اومدن بچه خیلی پروسه سختی بود من با تک تک اون زنا گریه کردم وقتی درد داشتن

عزیزم من به شخصه و تجربه شخصیم ۱ساعت درد طبیعی رو کشیدم و سزارین اجباری شدم بخاطر عدم پیشرفت،دومی هم که توراه دارم قطعا سزارینی هستم و خداروشکر میکنم چون تحمل درد ندارم واقعا فاجعه بود واسم و اینکه بعداز سزارینم یک هفته ای هم خوش زخم بودم خداروشکر بخیمم خودش افتاد و سرپا شدم

من زایمان اولم طبیعی بود اینم می‌خوام برم طبیعی

صددرصد سزارین

خواهرم طبیعی زایمان کرد مادرمم طبیعی زایمان کرد همشون میگن فقط طبیعی

طبیعی میگن خوبه تجربشو ندارم ولی زایمان اولم سزارین بودم خیلیم راضیم

سز

سوال های مرتبط

مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان تو دلی مامان مامان تو دلی ۸ ماهگی