۱۰ پاسخ

شوهرم از بیمشون پرسجو کرده گفتن به دکتر بگین دستمزد بگیره ولی نامه بده برای هزینه بیمارستان

نه گلم مهم دکتره.دکتر نامه ی بستری بده تکمیلی میده..حالا اگه با بیمارستان قرار داد باشه آنلاین در میاد اگه نداشته باشه پرداخت میکنی فاکتور میگیری بیمه میده

فک کنم دلیل داشته باشه بده.
من بچم بریچه امیدوارم بده بیمه

چندتا دوستام سزارین اختیاری بودن هیچیشو بیمه تکمیلی نداد، هیچی هیچی!
ولی اینجا شنیدم که میدن حالا شما هم بهتره بری از بیمارستان و بیمه ای که داری بپرسی

بستگی داره، اگه دکترت برات اوکی کنه ک نامه فوبیا بگیری و مدارک لازمو ببری کمیسیون، بیمارستان قبول میکنه و شامل بیمه هم میشه

هزینه بیمارستانو نسبت به بیمه تکمیلی که داری و سقف مبلغی که برات رد میشه قبول دارن اما اگه دکتر واسه خودش هزینه ای بخواد جداس که خودت باید پرداخت کنی

به دکترت زیر میزی بده برات بنویسه بیمه پولشو میده

دکتر نامه بده هزینه بیمارستان رو میده زیر میزی دکتر آزاده

شکم اول آزاده

هزینه بیمارستانو میده
هزینه زیر میزی دکترو نمیده

سوال های مرتبط