۴ پاسخ

دکترت اوکی باشه اره

نه گلم مگراینکه دکترت بگه باید سزارین بشه که بیمارستان خودشون وارد میشن

اختیاری رو نه، ازاد حساب میشه،مگر نامه از طرف دکتر داشته باشی

هزینه بیمارستان رو میده چون سزارین اختیاری تو بیمارستان خصوصی
اما زیر میزی دکتر نه

سوال های مرتبط

مامان نینی🥹🧿 مامان نینی🥹🧿 هفته سی‌وهفتم بارداری