خواهر من اولی طبیعی
دومی سزارین اورژانسی
الان میخواد وی بک کنه چون واقعا مرد و زنده شد
کی گفته سزارین میزی شیک میخوابی و میای
بعدش خواهر من تا ده روز خوابیده میرفت
میگه میشه هفت لایه شکم روپازه کنن تو بگی نه درد نداشت ؟
من خودم طبیعی بودم بله سخت بود
ولی من از بیست و پنج هفتگی ورزش کردم
و ماما همراه داشتم
بیمارستان خوب رفتم
به شدت راضی بودم
دیگه بعضی از خانوم های ایرانی از کایلی جنر و کیم کارداشیان که بیشتر اهمیت نمیدن به خودشون که بگن ما رفتیم سزارین
این تفکرات قدیمی و عهد عتیقه که میگن طبیعی باعث فلان میشه و فلان
من زنداییم سه تا سزارین آورده افتادی مثانه و بی اختیاری داره
دکتر گفته کی گفته زایمان باعثشع
باعثش سنگینی بچه هست
الان دوره زمونه اپدیت شده
گذشته اون موقع که سزارین رو شما عاملی برای سلامت خودتون بدونید
چون سزارین و طیعیی هر دو برای مادر سخته
یکی طبیعت مادر هست
یکی دیگه برای موارد اورژانسی♥️♥️
مطمن باشید اگر زایمان طبیعی برای منی که مشکل هزینه ندارم بد بود و ذره ای تغییر در اندام زنانه ام حس میکردم
قطعا دومی رو میرفتم سزارین اختیاری
من انتخابم قطعا سزارینه
نمیتونم با طبیعی هیچ جوره کنار بیام
من از وقتی با مامانم صحبت کردم چندین تا عمل مختلف مثل ابدو و چندتا عمل رو کمرش انجام داده به خاطره تصادف ولی زایماناش طبیعی بوده میگ حتی زایمان از ابدو که کل پوستو میکنن و چربی رو در میارن بیشتر درد داره میگ انگار یکی با مدام با چکش اهنی بزنه تو صورت و فقط باید جیغ بکشی هیچ کس کمکت نمیکنه ب اندازه مرگ میگفت درد داشتم حتی بعد از چهارمین زایمانش هر زایمانشم دوروز طول کشیده و اخرم با تیغ بریدن بچه رو کشیدن بیرون ولی میگفت درد بخیه شکم و اینارو با سرم ضد درد که میزنن و قرص شیافت میشه تحمل کرد و اصلا حتی یک درصد قابل مقایسه به طبیعی نیست و خیلیام میبرن طبیعی اول درد میکشن بعد از یک روز میبرن سزارین هردو درد رو باید بکشی دیگ بازم هرجور خودت صلاح میدونی من ک میرم سزارین یک دکترم پیدا میکنم میگم بهم مولفین بزنن فوقش تا دو سه روز به بچم اصلا شیر نمیدم هیچی همنمیشه
من زایمان اولم سزارین بود
خیلی راضی بودم
از اولش هم با طبیعی موافق نبودم چون واقعا برای بچه خطر داره
بستگی داره واسه هر کسی چجوری بوده باشه ..من زایمان اولم طبیعی بود و بشدت سخت دیگه حاضر نیستم دومی رو طبیعی بیارم ...
من زایمان اولم ۳۸ هفته و ۳ روز سزارین اختیاری شدم ازقبل تاریخ داشتم بدون درد راحت رفتم بیمارستان خیلی خیلی راضی بودم خب به هرحال هر عملی روز اول درد داره اما شیاف میدن من خودم شیاف اضافی هم برده بودم مرخص که شدم دیگه خداییش راحت بودم اصلا اذیت نشدم کلی پله رو بالا رفتم واصلا رو جا نخابیدم وپشیمون نیستم ازانتخابم
انشااله همگی باهرروش زایمان که انتخاب میکنیم بسلامتی زایمان کنیم دیگه هررو روش زایمان سختی داره خدا خودش همراه همه باشه انشااله
به نظر من سزارین
چون تو زایمان طبیعی خیلی به بچه فشار میاد
معلوم هم نیس چقدر باید درد بکشی، یه موقع هم ۱۰،۱۲ ساعت درد میکشی آخرم میبرنت سزارین
راستی اگه هنوز اسم نینی جان رو امتخاب نکردی، من اسمهایی که هر روز سرچ میکنم همه رو تو یه کانال بله میذارم با معنی و ریشه اسم
تا الان کلی اسم جمع کردم هر روزم که سرچ میکنم کلی اسم بهش اضافه میکنم
چون دیدم اینجا خیلی از مامانا میگن پیشنهاد اسم بدین فکر کردم شاید به بقیه مامانا کمکی بکنه
اگه دوس داشتی میتونی عضو شی و هر روز اسم ها رو ببینی
انشالا نینیت رو به سلامت بغل بگیری 💚
آیدی کانال بله
@nininaam
سلام،من دوتا بچه مو طبیعی اوردم،خیلی راضی بودم.
طبیعی اسمش هم معلومه،یه چیز طبیعی هست برا بدن،دخالتی توش نیست.
هرچند بخاطر سبک غذایی بدی که الان هست،بی تحرکی و ...زایمان سخت شده یکم.
ولی با رعایت کردن یه سری چیزا میشه بیای زایمان کرد.
من الان دوقلو باردارم،و واقعا در تلاشم اگر هردوش سفالیک باشه،بازم طبیعی زایمان کنم.
فک کردن به سزارین برام سخته،ولی براش خودمو آماده میکنم چون هیچی مشخص نیست.
من سزارین ، جفتش عوارض داره ، ولی من نمیتونم با گسادی و بهم خوردن شکل واژنم و افتادن تو مطبای زیبایی کنار بیام ، افتادگی رحمم که رو شاخشه و .....
سزارینم بی عارضه نیست ولی مراقبت کنی اوکیه
میگم ازمایش مرحله دوم غربالگری کجا رفتی
سلام خوبی عزیزم
سزارین خوبه
دلیلشم نمیدونم 🤦🏻♀️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.