۹ پاسخ

عوارض طبیعی و سزارین برای همه یکسان نیست. یکی میگه از سزارین و آمپولش کمرم داغون شده و شکم آوردم و سر درد دارم و غیره. یکی میگه من سزارین کردم هیچ مشکلی ندارم. یکی میگه از طبیعی افتادگی رحم و شلی واژن و زشت شدن اندام تناسلی و بواسیر و شقاق و غیره گرفتم. یکی میگه من طبیعی آوردم راضی ام هیچی هم بهم نشده. بنظرم بدن هرکسی شرایط خودشو داره و اولین زایمان رو فقط خدا میدونه عوارضی برات بجا بزاره یا نزاره.

من دوس دارم تخم بذارم😭😭اخه ازهردوش میترسم🥺

طبیعی انتخاب منه یبار زایمان طبیعی داشتم عالی بود نه گشاد شدم نه افتادگی گرفتم عین قبل بارداری بدن و شکمم برگشت به حالت اول انگار نه انگار زایمان داشتم اگه اصولی زور بزنی و قبلش فعالیت و ورزش کنی راحت زایمان میکنی

من بچه اولم طبیعی بوده.هیچ عوارضیم نداشت

انتخاب نوع زایمان بستگی به بدن مادر داره
کدوم بیمارستان بری، دکترت چقدر تجربه داشته باشه، بچه ات ریز باشه یا درشت
تو سزارین بعدعمل رعایت نکنی حرف بزنی بد بشینی کمر درد و سردرد ولت نمیکنه، خیلی مهمه جای برشت تمیز باشه.روز سزارین مشخصه یعنی معلومه کی باس بری بیمارستان
جای سزارین تا ۱۰ روز درد داره .

تو طبیعی بد برش بزنن ممکنه عصب هات آسیب ببینه تو رابطه دچار سردی و بی حسی بشی
مشخص نیست پروسه طبیعی چقدر طول میکشه، یکی ۱ ساعته زایمان میکنه، واسه یکی باز شدن دهانه رحم ممکنه چندین ساعت طول بکشه، مرتب معاینه میکنن ببینن چقدر بدن باز شده، اینکه باید زور بزنی و بی اختیار ممکنه ادرار و مدفوع از بدن خارج شه
درد زایمان ممکنه کاملا یهویی بیاد سراغت
بعد زایمان روند بهبودی تو طبیعی سریعتره

من طبیعی زایمان کردم تغییری نکردم انشاالله دومی هم طبیعی میارم

من سزارین انتخابمه
زایمان اول طبیعی بودن و واقعا مرگ رو به چشمام دیدم خیلی بد بود و هنوز که هنوز یادم میاد خودم گریه ام میگیره ۴ یا ۵ بار قش کردم از درد

من خودم شخصا تحمل درد ندارم یعنی یه سر درد خیلی خفیف داشته باشم زمین و زمان رو ب هم میکوبم. و اگر درد زایمان طبیعی بکشم تا عمر دارم افسردگی میگیرم. من سزارین اختیاری کردم و خیلی هم راضی ام. صدبار دیگه هم زایمان کنم سزارین می‌کنم

طبیعی بهتره اما من یکی تحمل طبیعی ندارم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری