انتخابت کدومه؟ سزریان یا طبیعی؟
دلیلشم بگین

تصویر
۲۲ پاسخ

سزارین طبیعی خوب نیست

صددرصد سزارین از طبیعی بهتره

صدرصد خدابخاد طبیعی
چون تحمل دردم بالاس امادگیشو مطمنم دارم ولی خب بکشنمم سزارین نمیکنم

قطعا سزارین
خودم کلا سزارینیم

سزارین به دلایل مختلف اول اینکه آسیب تو طبیعی به جنین درصدش بیشتره تا سزارین دوم اینکه روز زایمانت دست خودته مثل خانوم همه چی عالی پامیشی میری عمل بعد من سقط داشتم به نظرم دردش برام غیر قابل تحمل بود اون یه کم درد بعد سزارین چیزی نیس واقعا همه کارامم خودم کردم دوتا سزارینم عوارض خاصی برام نداشته اما تو طبیعی خیلی ها دچار افتادگی مثانه و رحم میشن که اگه بشه حدود ۲۰۰ بخیه لازم داره تا خوب شه نمیشه هم بزاری بمونه باید عمل کنی خیلی دلیلای ریز و درشتی هس که من یکی و قانع کنه در کل ببین یه ذره جرعت کدومو بیشتر داری همون برو

دیگه ماهایی که دهانه رحممون باز نمیشه مجبوریم به سزارین

طبیعی ان شاء الله

طبیعی

تا ابد سزارین

صدرصد طبیعی🙃
از سزز خیلی میترسم

قطعا سزارین
یه سقط.طبیعی داشتم پدرم دراومد تا دهانه رحمم باز شد 😭

من یه بار به خاطر فیبروم جراحی کردم شکمم باز شده سزارین واجبم چاره ای ندارم

سزارین با بیهوشی
چون مجبورم و اخرین و اولین راه برای زایمانم همینه

قطعا طبیعی
به قدری بد زخمم که حد نداره
تمام تمرکزم روی طبیعیه فقط

قطعا سزارین

طبیعی ایشالله

طبیعی

با این سزارین رو ترجیح میدم

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
سلام مامانای گل 🤚🏼
من انلاین شاپ لباس نوزادی دارم
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته لباس ها درجه یک هست
هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد

کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من اگه واژینسموس نبودم طبیعی اولویت اولم بود

قطعا سزارین از طبیعی خوشم نمیاد کلا

طبیعی حتما
بچه اولم طبیعی بودم خیلی زایمان خوبی داشتم. بعد زایمان زود سرپاشدم

سوال های مرتبط

مامان شهراد👑❤️ مامان شهراد👑❤️ ۱۰ ماهگی
مامان قندِ عسل🍯 مامان قندِ عسل🍯 هفته سی‌ام بارداری