خانوما یسوال کی دکتر بهمون میگه زایمانمون طبیعی هس یا سزریان ؟

۶ پاسخ

33 گفت طبیعی

۳۷ هفته طبق سونو رشد و معاینه لگن

عزیزم اگه انتخابت سزارینه باید به دکترت بگی تو ۸ ماه باید نامه بگیری از دکترت که یه موقع دردت شروع شد یا کیسه آب پاره شد منظور زودتر از ۳۸ هفته بتونی با نامه بستری بشی و سزارین کنن اگه نامه نگیری مجبوری طبیعی زایمان کنی و اگه انتخابت طبیعی باشه تا دردت بگیره کیسه آب پاره بشه منتظری هفته های آخر فک کنم ۳۵ دکتر کنترلت میکنه لگن ،وزن بچه ،و بریج بودن بچه که اگه چیزی مانع طبیعی بود باشه سزارین اجباری مینویسه برات

تو ۳۸هفته اینا معاینه لگن میشی فک کنم بهت میگن

۳۷ هفته گفته میگم قبلش سونو گفته برم

من قراره ۳۷ هفته هم سونو برم هم معاینه بشم.اون موقع بهم میگه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Selin 👶🏻💕 مامان Selin 👶🏻💕 هفته بیست‌ونهم بارداری