طبیعی
منی که یبار طبیعی زاییدم، دلم نمیخواد دوباره تجربه اش کنم پس سز
این سوالا رو می پرسین باز بین طرفداران دو تا زایمان یه دعوا و جنجالی به پا میشه
هرکی هر چی دوست داره انتخاب میکنه، واقعا به ما چه
طبیعی
اینو باید کسی بگه که هردوتارو تجربه کرده
طبیعیییی
سزارین
صددرصددددد سزارین
تا ببینم نی نی سفالیکه یا بریچ البته زایمان اولم طبیعی بود این دومی هست
من دوس داشتم طبيعي زايمان كنم ولي يبار معاينم كردن نظرم عوض شد امروز ساعت ٥ عصر ميرم بستري شم
طبیعی
سزارین
سزارین
من دوس دارم طبیعی زایمان کنم ولی نمیدونم کدومش بهتره
سزارین
صدردصد طبیعی ولی من تحملشو ندارم
احتمالا سزارین کنم
سززززز
هرکسی ی نطری دارع
من میگم سزارین
سزارین
سززززززززز
اگه تحمل طبیعی نداری سزارین
سزارین
فقط سزریان
سزارین
سزار.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.