بنظرتون زایمان طبیعی یا سزارین؟

انتخاب شما کدومه؟😉

۲۷ پاسخ

من طبیعی🫣🫠
دلم شکم نمیخاد😵‍💫

هردوش یه پخه

سزارین من از طبیعی خیلی بیشتر میترسم

من قرار بود پسر اولم طبیعی باشه،تو شکمم پی پی کرد سزارین اورژانسی شدم،دومی هم سزارین،اینم سزارین میشم،ولی خوشحالم ک مجبور ب سزارین شدم،چون زایمان خوبی بود،زودم سر پا شدم خداروشکر،شکم هم نسبت ب اون کسایی ک طبیعی کردن حتی،شکم من زودتر جمع شد و کوچیک شد،خوب بود راضی بودم

سزارررررین

سزارین

طبیعییی

سزارین👌🏻

بستگی به شرایط روحی و جسمی هرکسی فرق داره
یکی لگن خوبی داره خوش زایمانه سست درد نیست تحمل بالایی داره روحیه قوی تری داره میره طبیعی
یکیم نه برعکسه میره سزارین

من اولش دلم زایمان در اب میخواست ک طبیعیه ولی با اب بود ک گفتن تو ایران با خرج مدلش فرق داره دیگه کنسل شد

دیگه الان انتخابم سزارینه توان طبیعی رو از لحاط روحی ندارم

قطعا طبیعی💪

من طبیعی انتخابمه
از لحاظ اینکه زود جوش میخوره بخیه
بعد زایمان اذیتش کمتره نسبت ب سزارین
من خوشم‌نمیاد‌شکمم‌باز شه!
البته همه اینا بستگی ب بدنت و لگنت داره!

من طبیعی دوست داشتم اما نمیتونستم دکتر سزارینم کرد سر بچه اولم الانم چون فاصله بچه دوم سومم کمه باید سزارین بشم

دلم میخواد طبیعی باشه بدون بخیه

قطعا سزارین من عوارض جفتشو خوندم به نظرم سزارین خیلی بهتره

فعلا ک طبیعیم

قطعا سزارین من ن حصله درد طبیعی زور زدن دارم نه نمیرم

وای منم دچار سردرگمی بزرگی شدم واقعا🥲جفتشم دوست دارم

ببین طبیعی دردش یه روزه
درد بخیه هاش هم فوقش ۲ و۳ روزه
اما سزارین اگه بیهوشی از کمر باشی تا چند ماه کمر درد داری

من طبیعی
البته بچه دوممه
اولی طبیعی بودم
آجیم هم طبیعی هم سزارین رو تجربه کرده میگه طبیعی خیلی بهتره

من ک درد هردو رو کشیدم ولی تا ابد سزارین 🫠🫠🫠

جفتشم دردناکه آسون نیست اما سزارین بهتره من راضیم

صددرصد طبیعی

طبیعی عوارض بعد کمتره ولی بنظرم بعدش دیگه از رابطه مثل قبل لذت نمیبری من خودم اولی رو طبیعی بودم بعدش اصلا از سکس لذت نمی‌برم دومی هم می‌خوام طبیعی باشه چون می‌خوام خوب واسم ترمیمش کنن،ولی اگه بارداری اولم بود سزارین میکردم

طبیعی بهتره ب نظرم

صدرصد طبیعی ولی از شانس گوهم 😂🤦🏻‍♀️سزارین میشم

سزارین خداروشکر

قطعا سزارین

سوال های مرتبط

مامان شهراد👑❤️ مامان شهراد👑❤️ ۱۰ ماهگی