بیاین تجربه هاتون رو بگید زایمان طبیعی بهتره یا سزارین؟

۸ پاسخ

اگه ورزش میکردی قبل بارداری، سبک زندگیت سالم بوده، بدن اکتیو و کوشایی داشتی اضافه وزن نداری، لگنت خوبه و دکترم تایید کنه، خودتم مایل باشی طبیعی بهترین گزینه‌ست به نظر من.

من تجربه ای ندارم اما از طبیعی خیلی وحشت دارم انشاالله سزارین شم،،🥲

ببین وقتی اینستا باز بود میدیدم بعضی بچه ها تو زایمان طبیعی به سرشون فشار میاد😖مامان خودمم سر زایمان داداشم کلی ب سر داداشم فشار اومده بوده مامانم میگه تا یک ماه بچه سرش ورم داشت
چون از اینجور چیزا میترسم خودم قصدم سزارین هستش.زنعموم اینا هم که طبیعی بودن یکی میگه افتادگی مثانه گرفته یکی میگه هنوزم حس پارکی از داخل داره خلاصه بیشتر ترسیدم🙁

دیگه در نهایت تصمیمم شده سزارین پارگی شکمو ترجیح میدم به اینکه پسرم حتی یک درصد بخواد چیزیش شه🥹

طبیعی خوبه

دوتاش سخته😁

طبیعی طبیعی
وایییی
سزارین بخدا که داری با جون خودت بازی می‌کنی 7 لایه شکمتو باز میکنن
به والله درد طبیعی میارزه به این درد

من سزارین اختیاری بودم خیلی راضی بودم

طبیعی 🥲👌🏻

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توتفرنگی کوچولو مامان توتفرنگی کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری