سلام خانما طبیعی بهتره یا سزارین ؟

۷ پاسخ

سزارین تا ابد و یک روز 🤭
طبیعی تو کتم نمیره

سلام معلومه طبیعی

بستگی به خودت داره انادگی بدنی هر کی متفاوته من ترجیهم طبیعیه

مشخصههه سزارین

سزارین تا ابد

بستگی به خودت داره هردوش معایب ومزایا داره ببین اولویت هات چیه به نظر من

بستگی ب وضعیتت داره من برا بار سوم قطعا انتخابم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان حبه🧸🍼 مامان حبه🧸🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان پناهِ مامان✨ مامان پناهِ مامان✨ هفته سی‌وهشتم بارداری