خانما در بارداری سزارین بهتره یا طبیعی

۱۹ پاسخ

من طبیعی بودم بچه اولم هزار بارم برگردم عقب طبیعی رو انتخاب میکنم

هردوش به یه اندازه سخته همش بستگی به امادگی بدنی خودت و روحیه‌ت داره

من سزارینو ترجیح میدم

طبیعی خیلی خوبه ب بدن ب نقاهتش ب راحتیه بعد زایمان ک بچتو میگیری بغلت راحت شیر میدی ولی سزارین😑😑

😅😅😅

تصویر

منم سزارین

من سزارینو ترجیح میدم

هرکس با یکیش راحته. من خودم سزارین

من سزارین بودم بچه اولم عالی بود انشالله ک این یکی هم خوب باشه

من فقط سزارین بچه اولم طبیعی بود مردممم فقط

طبیعی

طبیعی ترجیح میدم

من نصف دردو کشیدم بدسزارینم کردن میخاستم بمیرم فک کن نصف دردم بود

هر دوتاش خوبه بستگی به بدن داره دیگه
ولی من طبیعی بودم و ده بار دیگه هم زایمان کنم بازم طبیعی میخام

ترجیحم سزارینه

قطعا سزارین

قطعاااا سزاریننننن🫤🫤🫤

من ک میخوام سرزاین بشم نمیتونم درد بکشم توانشو ندارم

بدن با بدن فرق داره تحمل دردا فرق داره پس نمیشه این سوال و پرسید....خودم سزارین

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حبه🧸🍼 مامان حبه🧸🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان مامان ملورین مامان مامان ملورین ۲ ماهگی