سلام خانما سزارین بهتره یا طبیعی ؟

۲۴ پاسخ

واقعا بستگی به شرایط و توان فرد داره
ترجیح من زایمان طبیعیه

اونایی که میگن سزارین فقط تا نوک دماغشون رو میبینن و عوارض سزارین رو نمی‌دونن.به نظرم این که آدم بتونه طبیعی به دنیا بیاره یه شانس بزرگ هست
یه روز درد میکشن به عمر سالم هستن ولی سزارین تا همیشه عوارضش هست

سلام عزیزم
هرچی قسمت باشه
هرچی خداصلاح بدونه

اخه این چیزا چیزی نیست که واقعا بخوای ب حرف و تجربه بقیه گوش بدی.
بعد مالی داره
بعد روحی و روانی و جسمی داره
و خیلی چیزای دیگه
من هم طبیعی عالی دیدم هم سزارینی عالی ولی تو گهواره میبینم کسایی ک تجربه سزارین ندارن میگن اررره سزارینی ها تا چهل روز میفتن ،نمیدونم تا ده روز نمیتونن بشینن ولی در دنیای واقعی سزارینی های دور من همه بی نهایت راحت و شیک سزارین شدن
زن داداشمم طبیعی بود ۲ ساعته زایمان کرد فوق العاده راحت
پس فقط به خودت نگاه کن
من انتخابم سزارینه واسه خودم

طبیعی بهتره صددرصد

من که سزارین شدم به هیچ وجه اذییت نشدم و ده تا بچه دیگه هم بیارم یا اگر برگردم به قبل بازم انتخابم سزارینه

اجی یکی میگه طبیعی خوبه یکی میگه سزارین آدم می مونه چکار کنه

سزارین عزیزم .. طبیعی دیگه بدرد نمیخوره در جا تیغ میزنن بخیه نمیزارن خودت زایمان کنی

یه سوال بی جواب عزیزم.مورد داشتیم هر دو رو تجربه کردن یکی گفته طبیعی راحته یکی گفته سزارین راحته..باید خودت حسابی تحقیق کنی و باتوجه به شرایطت تصمیم بگیری.اینکه لگنت چجوره بچت ریزه یا داشته.مامانت خواهرات زایمانشون چجور بوده اگه تجربه اول طبیعی داری حتما ماماهمراه بگیر اگه سزارینی حتما برو دکتر خوب و بیمارستان خوب..ببین بدنت زخمش زود خوب میشه یا دیر.ببین آستانه تحمل دردت چقدره..همش ملاکه
سزارین بودم اختیاری راضی بودم.بچم درشت بود.خواهرو مادرام سخت زاییده بودن جرئت نکردم برم طبیعی..خ
ولی آشنا داشتیم تا ۵ سانت دهانه رحمش بدون درد باز شده بود.بعد رفته بود بیمارستان دوساعته زاییده بود.درد همون درده ولی چندساعت درد بکشی مهمه.من خواهرم دو روز و یه شب درد کشید

سلام صددرصد سزارین

از منی که هم تجربه طبیعی دارم هم سز اورژانسی بهت توصیه میکنم اگر آستانه صبرت بالاست طبیعی زایمان کن سزارین خیلی مزخرف

صد در صد سزارین بدون هیچگونه دردی

من ک تحمل طبیعی و ندارم ترجیحم سزارینه

اره عزیزم بستگی ب بدن خودت داره من اولی طبیعی آوردم و خیلی زجر کشیدم اذیت شدم اصلا آسون نبود ولی بعدش دردی نداشتم خداروشکر ن کمر دردی نه شکم بزرگی و جای عفونت بخیه بازم با اون همه دردسر این یکی هم اگ شرایط اوکی باشه خدا بخواد طبیعی میارم

نمیشه گفت کدوم خوبه
هر دوتا هم مزایا دارن هم معایب
خودت باید ببینی چجوری میتونی کنار بیای و شرایط چطور برات پیش میره

صدرصد سزارین

منم مثه تو نمیدونم
ولی تا الان چیزی ک مشخصه اینه ک بدن با بدن فرق داره
یکی تحمل طبیعی رو داره انجام میده و میگه عالی بود هیچی نفهمیدم برای مثال فامیلای من که همش میگن طبیعی طبیعی
و یکی هم طبیعی نمیتونه مثه خواهرم میگه فقط سزارین
بستگی به توان خودت داره
اگه فکر می‌کنی توانشو داری شاید یکم طبیعی بهتر باشه

من ترجیحم سزارین

من بچه اولم طبیعی اوردم، الان باردارم نمیتونم تصمیم بگیرم کدوم، ولی یه جاری دارم سزارین کرده دوبار هر دوبارشم خیلی زجر کشیده ولی همش پز سزارین رو میده نمیدونم واقعا سزارین کلاس گذاشتن داره؟! 😕

عزیزم هردو خوبن بستگی ب توان جسمی و روحی خودت داره من انتخابم طبیعی هست

من طبیعی رو تجربه کردم خیلی اذیت شدم دیگه اگر بتونم دومی رو سزارین میکنم ولی هردوتاش سخته سزارین هم جراحی خیلی سنگینیه طبیعی بیشتر دردش قبلشه سزارین بعدش

سزارین

سزارین
طبیعی خیلی باید زور بزنی خیلی درد داره

سزارین

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان اریا مامان اریا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان پناهِ مامان✨ مامان پناهِ مامان✨ هفته سی‌وهشتم بارداری