طبیعی یا سزارین واقعا نمیدونم کدوم بهتره

۱۳ پاسخ

منم اول سزارین انتخاب کردم ولی الان داره نظرم میره به طبیعی چون اگه زایمان خوبی داشته باشم دیگه دردشو یه روز بکشم و تموم بشه

بعنوان کسیکه سه بار سزارین شدم میگم عوارض داره کمر درد و شل و افتادگی شکم
من انتخابم طبیعی بود ولی نشد نمیگم سز بده و شاید واسه کساییکه طبیعی سختشونه و اذیت میشن سزارین انتخاب درستیه ولی من الان خیلی سختمه دوباره سزارین بشم استرس دارم که شکمم چجوری باز میشه
و همچنین چسبندگی که الان خیلی بابتش استرس دارم

منم تو همین موندم
کاش میشد بچه رو بالا آورد
از جفتش میترسم😥😥

بنظر من واسه هر دو باید از نظر جسمی و مهمتر روانی اماده باشی اینجوری بهتر میشه

اینقدی که از سوزن سزارین میترسم از طبیعی نمیترسم
ولی من مشکل دارم خون ریزی معده و رود میکنم میترسم اگر زور بزنم روده بزرگم پاره بشه بد از بدتر بشه

نظرم رو طبیعی هست اگه خدا بخواد با کلی دوره های آموزشی و یوگای بارداری.تا ببینیم خدا چی میخواد

بستگی به اماده بودن بدن خودت داره یکی با سزارین اوکی هست یکی با طبیعی.من دوبار طبیعی زایمان کردم
سومی هم اگر مشکلی پیش نیاد سومی هم‌طبیعی دنیا میارم

انشالله خدا بهم‌توان بده طبیعی

انتخابم برای بار دوم بازم سزارینه

البته چون خیلیا طبیعی بهم گفتن و تجربشون خوب بود دو دل شدم اما همچنان خیلیام هستن تجربشون بده ازش کاملا گیج شدم ولی بازم میخوام برم طبیعی توکل به خدا ایشالا که آسون بگذره شایدم وسطش بگم نه منو ببرین اتاق عمل😂

من انتخابم سزارین هست توکل به خدا ان‌شاالله به وقتش خدا خودش کمکمون کنه به سلامتی زایمان کنیم

طبیعی

من سزارین انتخاب کردم

سوال های مرتبط

مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی