مامانا طبیعی بهتره یا سزارین ؟

۱۵ پاسخ

بقول دوستان بستگی ب خودت و بدنت داره من انتخابم سز بود چون وحشت داشتم از طبیعی حتی زایشگاه بستری شدم از دادی ک میزدن بیشتر پشیمون میشدم و رفتم سز اختیاری و راضی بودم درسته درد داره ولی یه دارویی میخوری دردت کم میشه

هیچکدوم، یهتره تخم بذاریم

قطعا سزارین

قطعا صد در صد بدون شک سزارین
من خیلیارو دیدم که طبیعی بودن بعدا خیلییی پشیمون شدم از عوارضش
البته سزارین هم بوده کسایی که اذیت شدن ولی عوارضش به نظرم کمتره

به بدن خودت. بستگی داره. من سزارین بودم. دوتا بچه

هر دو هم بده هم خوب باید ببینی کدوم دوست داری.. یکی دوست داره موقع فارغ شدن درد نکشه یکی مهم نیست واسش درد بکشه یا اینک بره خونه سرپا باشه یا نباشه... من سزارین دوست دارم چون مشکلی ندارم بعدش تو خونه استراحت کنم از طبیعی میترسم واقعیت

منی که طبیعی بودم میگم سز بهتره

قطعا طبیعی

میشه لطفا جواب بدی
تو این هفته چه علائمی داربی هرچی هست

قطعا سزارین

هر کدوم و داری عزیزم ایشالا برات خیر باشه. من دختر عموم طبیعی زایمان کرد شونه بچه گیر کرد ماما خیر ندیده یه جوری بچه رو کشید عصب دستش از کار افتاده بچه نازنین و تا الا چند بار عملش کردن یکی هم میبینی سزارین می‌کنه هزار تا بلا سرش میاد واقعا ایشالا هر کدوم و داری بهترین زایمان باشه برات ♥️♥️♥️

طبیعی میگن بهتره
سزارین بعدا اثراش معلوم میشه

طبیعی

من ک از سزارین خیری ندیدم، یه جور بخیه زدن ترکید از داخل عفونت کردم یه ماه بیمارستان بودم هیچکس نمیگفت سالم بیرون میام

من طعبیی انتخاب کردم صدرصد بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور مامان ماهور هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گودوگودو مامان گودوگودو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان ماهور مامان ماهور ۱ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۱ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی