۲ پاسخ

محل سکونتمون خیلی دور هست من پیروزی هستم کلاسا اجباریه

قشنگم سلام من میخوام بیمارستان میلاد فردا برم تشکیل پرونده بدم سز دومم هست و اینکه شما حضوری رفتید اونجا قبول میکنن برای تشکیل پرونده همش استرس دارم قبول نکنن بگن چرا تحت نظر نبودی

سوال های مرتبط