۱۸ سالم بود یه توده تو سنم حس میکردم اینقدر بزرگ بود از رو لباسم میشد فهمید رفتیم دکتر گفت باید خارج بشه مامان بابام طفلی ها بالا سرم اینقدر گریه میکردن داغون شدن یه سال هی دکتر دوایی برو دعا نویس خلاصه نمیخواستن عمل کنم میترسیدن که هی بزرگ میشد و در نهایت رفتم عمل کردم درش آوردن پاتولوژی گفت چربی بوده و حتی دارو هم نداد حتی جای عملم نموند یعنی ما ۱۰۰بار از فکر و خیال مردیم زنده شدیم ولی واقعا چیزی نبود و با عمل تموم شد الان بیست سال میگذره یکی دو سالم میرفتم چک آپ اونم دیگه نمیرم البته چند سال بعدم تا ازدواج کنم هی خودخوری میکردم چجوری بگم بفهمه چی میگه شوهرم خواستگارم بود بهش گفتم والا یه بارم سوال نکرد ازم
میدونی حرفم چیه؟ ترسهامون خیلی بیشتر و بزرگتر از واقعیتهاست در اغلب اوقات واقعا چیز ترسناکی نیست ولی ما از نا آگاهی بدترینها رو تخیل میکنیم
توام دلتو قرص کن به شدت شایع است این توده ها اغلب مهم نیستن خدا نکرده ام باشن اینقدر همه چی پیشرفت کرده همه اش درمان داره برو یه زیارتگاهی جایی دلت آروم شه
نذر صلوات کن برای حضرت ام البنین انشاالله هیچی نیس
چیزی نیست انشاءالله عزیزم
میدونم نگرانی
توکل کن به خدا
دوست من مجرده
کلی کیست و توده داره تو سینه ش
رفتیم پیش بهترین دکتر زنان شهرمون
برداشت با خودکار قرمز دور همه رو خط کشید، گفت برو تبریز، پیش فلان دکتر
زدیم تو اینترنت، دکتر فقط مخصوص سرطانیا بود
از اردبیل تا خود تبریز گریه کردیم، تا نوبتمون بشه هزار بار مردیم و گریه کردیم.
رفتیم داخل مطب
دکتر گفت این چه دکتر بیشعوری بوده همه رو خودکار قرمز کشیده
دارو نوشت
به نظرت چی بود؟
ویتامین ای
گفتیم فقط همین؟؟؟ گفت آره
توده ست دیگه
حرص نخور، فست فود و شیرینی جات هم کم بخور
ازون روز 7 سال میگذره، دوستم هر 6 ماه یه بار میره، دکتر واسش ویتامین ای مینویسه و میخوره.
خدا لعنت کنه بعضی دکترا رو که استرس میدن به مریضاشون
انشالله ک چیزی نیست اصلا استرس نگیر
کیست بودن جمع شدن کنار هم مث حالت توده مانند شدن دکتر بمن اینو گفت حالا ببر نشون دکترم بده بهت دارو میده
عزیزم مامان منم عین همین توده شما هیپواکو داشت پارسال تحت درمان بود اولش خیلی ترسید ولی هیچی نیس روند درمانش ادامه داد الان خوبه خوبع شکرخدا انشالله ازشماهم روندش بخوبی پیش بره اصلا نترس
اصلا نترس چیزی نیست منم سینه سمت چپم عفونته و نمیره اصلا بابد جراحی کنم ، شانس گند ماست
منم همینجور شدم دو سال پیش یه توده لوبوله توو سینه ام توو سونو گفت هست رفتم نمونه برداری و چیزی نبود اصلا نگران نباش عزیزم
کجای سینت بود؟
سابقه خانوادگی دارید ؟؟
عزیزم نگران نباش ..منم داشتم تو سینم نمونه برداریم کردن خوش خیم بود ولی چون بزرگ بود گفتن باید جراحی بشی درش اوردم ..نمونه برداری هم اصلا نترس با بیحسی انجام میشه
احتمالا چون سایزش بزرگ بوده گفتن باید نمونه برداری
نگران نباش گلم انشاالله ک چیزی نیس ولی با پوست و استخونم درکت میکنم چون گذروندم ولی واقعا امیدوارم چیزی نباشه
منو اد کنتو مخاطبینت باشم گلم
الان هر چیم بگیم قطعا از نگرانی تو کم نمیکنه عزیزم درک میکنم ولی برو پیگیری کن قطعا چیزی نیست
علائمت چی بوده سینت درد میکنه
ایتقدر خودتو اذیت نکن استرس خودش بد ترین بیماری الکی خودتو نگران نکن اتشالله چیزی نیس الان واسه هر دردی که میری میگن باید نمونه براداری بشی
نگران نباش گلم استرس نگیر برو یه دکتر خوب منم مامانم دست میزد یه چیزی تو سینش بود رفت سونو فرستادن ماموگرافی گفتن باید بری نمونه برداری رفت یه دکتر اونم گفت برو نمونه برداری بعد که رفت وسایل نمونه برداری اینارو گرفت تو سونو رنگی که میخوان نمونه بردارن یبارم دکتر چک کرده بود گفته بود چیزی نیست اصلا نیاز نیس اینو نمونه بردارم برو فقط سالانه چکاپ برو
انشالله که مال تو هم هیچی نیست ولی خدایی نکرده اگرم بود امید داشته باش چیز خطرناکی نیست که درمان داره
انشالله که چیزی نیست توکل کن ب خدا
عزیزم شاید کیست باشه نگران نباش ان شاالله چیزی نیست
شاید کیسته دختر چرا فک میکنی حتما خطرناکه
ایشالا که چیزی نیست ناراحت نباش نمونه برداری برای راحتی خیالت خوبه ایشالا که توده خوش خیمه و نیازی نباشه کاری کنی
برای چی رفته بودی سنو که اینم دیدن
دکتر دیده جوابشو؟چی گفت؟انشالله ک چیزی نیس استرس نگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.