ببر یک بگیر
منم یه بسته صفر گرفتم که همش 4 الی 5 تاش مصرف شده و بقیه اش هم مونده و تنگ بود و جاش روی پاش میموند و اذیت بود.
منم ۱ بسته گرفتم
پسر من ۳۳۰۰ بود،دو سه بسته ۰ استفاده کردم
سلام. من یه بسته صفر گرفتم برای بیمارستان
همه چی بستگی به وزن و جثه بچه داره عزیزم من فعلا صفر نگرفتم تا بدنیا بیاد
حالا این و گرفتی نگه دار شاید بکارت اومد
چرا یک ؟
من پسرم از وقتی دنیا اومده فقط صفر میپوشونم بهش
الان این سومین بسته ای هستش که میخوام استفاده کنم براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.