۶ پاسخ

ببر یک بگیر
منم یه بسته صفر گرفتم که همش 4 الی 5 تاش مصرف شده و بقیه اش هم مونده و تنگ بود و جاش روی پاش میموند و اذیت بود.

منم ۱ بسته گرفتم

پسر من ۳۳۰۰ بود،دو سه بسته ۰ استفاده کردم

سلام. من یه بسته صفر گرفتم برای بیمارستان

همه چی بستگی به وزن و جثه بچه داره عزیزم من فعلا صفر نگرفتم تا بدنیا بیاد
حالا این و گرفتی نگه دار شاید بکارت اومد

چرا یک ؟
من پسرم از وقتی دنیا اومده فقط صفر می‌پوشونم بهش
الان این سومین بسته ای هستش که میخوام استفاده کنم براش

سوال های مرتبط