اگر بچه خیلی درشت باشه بسه ولی اگر نرمال باشه ۴،۵ بسته سایز ۱ استفاده میکنی
من الان بچه م چهار و سیصد وزنش یک استفاده کردم تا الان ۱۲۰تا پوشک استفاده کردم روی بسته نوشته تا پنج کیلو سایز یک استفاده میشه با حساب من یه دونه بسته ۴۰تایی هم تا پنج کیلو ش برسه استفاده میشه
من که از هر کدوم ۸ تا بسته ۴۰ تایی گرفتم🫠ماه اول خیلی تند تند کثیف میکنه نی نی ، بعضیا دیر ب دیر عوض میکنن یا میگن تا مدفوع نکنه عوض نمیکنیم که بچه میسوزه 🤦🏻♀️حالا اگر زیاد اومد سایزشو عوض میکنم
سایز ۱ حالا حالا نیازه ۴ بسته بیشتر صفر که اصلا نیاز نشد من از همون اولم سایز یک بستم
من که تقریبا ۴ بسته سایز صفر مصرف کردم و تا الان ۳ـ۴بسته سایز ۱ که حالا حالاها میدونم ب ۱ نیاز دارم
کافیه شاید زودتر بره سایز دو
فگرکنم واسه نوزاد سایز ۰ هم باید بگیری .چون من ۱ گرفتم بزرگ بود وزن نی نی ۳۲۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.