من پسرم روزی 2بار دفع داشت برا همین 2بسته استفاده کردم رد مینداخت رو رونش الان 2استفاده میکنم
بله دو تا کافیه
میگن اوایل زیاد استفاده میشه
من خاستم زیاد بگیرم دوباره گفتن نگیر
شاید بچت حساسیت داشته باشه به مارکش
آره من الان ۲می بندم
من خیلی پرسیدم اینور اونور
۵ بسته ۴۰ تایی خریدم
دوستمگفت روزی ۷-۶ تا استفاده میشه
بچه ماه اول حداقل روزی ۱۰ تا پوشک کثیف میکنه ، ۴۰ تا واسه چهار روزش استفاده میشه
دخترخاله م بچه ش یکساله ش به من گفت ۴تابگیرچون روزای اول ۷.۸تامصرف میشه فعلا ۳تاخریدم
اره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.