پوشاک سایز ۱ دوتا بسته ۴۰ تایی کافیه؟؟

۸ پاسخ

من پسرم روزی 2بار دفع داشت برا همین 2بسته استفاده کردم رد مینداخت رو رونش الان 2استفاده میکنم

بله دو تا کافیه

میگن اوایل زیاد استفاده میشه
من خاستم زیاد بگیرم دوباره گفتن نگیر
شاید بچت حساسیت داشته باشه به مارکش

آره من الان ۲می بندم

من خیلی پرسیدم اینور اونور
۵ بسته ۴۰ تایی خریدم
دوستم‌گفت روزی ۷-۶ تا استفاده میشه

بچه ماه اول حداقل روزی ۱۰ تا پوشک کثیف میکنه ، ۴۰ تا واسه چهار روزش استفاده میشه

دخترخاله م بچه ش یکساله ش به من گفت ۴تابگیرچون روزای اول ۷.۸تامصرف میشه فعلا ۳تاخریدم

اره عزیزم

سوال های مرتبط