۸ پاسخ

منم همینارو خریدم

اره خوبه منم پسرمو براش صفراستفاده میکنم وزنشم ۳۷۵۰ بود

من دخترم هنوز سایز صفر استفاده میکنه یک براش بزرگه بیرون میزنه وزنشم یک هفته پیش ۳۸۰۰ بود

من کلا سایز یک استفاده کردم

من الان سایز یک دومین بسته ام

صفر بسته

مونده به وزن بچه ولی معمولا سایز صفر چند روز بیشتر بکار نمیاد من صفر نخریدم فامیلمون یه بسته خریده 10تا استفاده کرده بقیه مونده داد به من منم نخریدم هم اونو بیمارستان میخام ببرم سایز 1دوبسته 40تایی خریدم .

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی