۴ پاسخ

دارد فقط با تجویز پزشک
اگه در حال دندون درآوردنه بخاطر اونه،بزاقشون اسیدی میشه روی تارهای سوتی تاثیر میذاره صداشون گرفته میشه

نه اصلا . فقط تجویز دکتر

پلارژین فقط برای نوزادانه

سرخود دارو ندین تورو خدا ببرین دکتر

سوال های مرتبط