#بچه#فرزندپروری #
😔😔😔😔😔😔

تصویر
۱۲ پاسخ

تا قیام قیامت حق

بعضی وقتا میگم خدایا مگه من از تو چیز زیادی خواستم ؟ جز یه خانواده عادی و خوشبخت
این خواسته زیادیه؟

حرف دل من💔

چی میشد تو خانواده بهتری به دنیا میومدیم😥😭

هرچی میکشیم تز این خانوادست

واقعا

عزیزم من همشهریم
خونتون کدوم طرفه؟ چجوری میتونم کمکت کنم؟

با تمام وجودم درک میکنم از زخمی که یک نفر تو خانواده به وجود هممون زده و بخاطر ابرو همیشه فرو خوردیم دردمون
امیدوارم خدا ببینه دوا کن این زخم

آره واقعا

واااای
قلبم بخدا داره درد میگیره
چ کنم

آررره دقیقا

😔😔😔

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی