#فرزندپروری#پوشک#فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

دقیقا سر سفره افطار نشستم انشالله که به همین زودی آرامش به کشورمون برگرده و ج. ن گ تمام بشه🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻

انشاالله آخر این جنگ برای کشورمون خوب بشه

انشاالله

از ته دلم دعا میکنم به همین زودی زود شر دشمن متجاوز از سر کشورمون کم بشه به حق این ماه

ان شالله ختم به پیروزی بشه

انشالله به حق بزرگي خدا هر چه زودتر 🤲🏻

واسه بابام هم دعا کنید لطفا عمل سخت فک و صورت داره شکسته کلا صورتش😭😭😭

منم از همه میخام فقط دعاکنن جنگ تموم بشه ..خیلی خسته و پر از استرسم
دیگه نمیتونم بخدا

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ سالگی
مامان متین مامان متین ۴ سالگی
مامان سورنا مامان سورنا ۴ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی
مامان ♥ارغوان جان♥ مامان ♥ارغوان جان♥ ۴ سالگی