۴ پاسخ

نميدونم تهش چي ميشه ولي از ته قلبم از خدا ميخوام كه براي خودمون و بچه هامون اخرش قشنگ رقم بخوره 🤲🏻🌱

اینستا خبری نیست نمیدونم چرا نت قطع کردن خدایی بدون نت هم جاسوس داریم چه لوزومی داشت برای نت قطع کردن

خدابه خیر کنه همسرم سرکاره ومن ازاسترس میمیرم

💔💔💔

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۴ سالگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۴ سالگی