#پوشک
#فرزندپروری
#مامانی که من باشم
#تب

تصویر
۱۲ پاسخ

حتما روزای خوب میاد
امید داشته باشیم
ته دلمون خالی نکنیم ... به خودمون و کشورمون انرژی مثبت بدیم
آبادی و رفاه و شادی هم به کشورمون میاد
باید کلمات و جملات مثبت استفاده کنیم
هیچی دست ما نیست ولی فکرای خوب کنیم موثره حتما🥰🥰

کاش تموم بشه همه در سلامت باشبم ‌..

الهی آمین به زودی😍

تازه شما رشت زدی زندگی می‌کنی هنوز بویی از جنگ نیست اگر جای ما باشی چی 😔
تمام روز شده استرس خدا به همه کمک کنه

منم
میدونم راه خیلی سختی پیش رو داریم. قبل جنگ اوضاعمون اون بود با اینهمه خرابی چی بشه. مگه یه معجزه پیش بیاد

واقعا خدا کنه جنگ تموم بشه گرونی باشه مهم نیست جنگ تموم بشه به زودی زود

انشالله.ماهم کلی بدهی داریم همسرم بیکار شده از اون ور همه بدهی هاشون میخان کاش درست شه همه چی😔

ماهم همینجوریم ب شوهرم حقوق نمیدن این ماه

عزیزم شما رشت هستی ؟دکتر متین ابراهیمی میشناسی برا عمل بینی

همه همینیم 😣

هممون خسسسته شدیمم😫😫

منم خیلی داغونم
خیلی خسته ام
از خونم دورم
حس می کنم بهم داره خیانت هم میشه

سوال های مرتبط