۶ پاسخ

پسر منم اون هفته اینجوری شد داشت مریض میشد بهش پاراکید دادم بعد دیدم تبش بیشتر شد کل بدنش داغ شد دیگه دستمال خیس گذاشتم پاراکید دادم تبشو آوردم پایین بعد دیدم سینش داره خر خر میکنه قطره پلارژین بهش دادم تا فردایش کلا خوب شد نه تب داشت نه خس خس سینه
خلاصه مواظب باش تبش بیشتر نشه اگه سرشم داغه بهش پاراکیدو بده تا بیشتر نشده

باید دماسنج زیر بغل رو بگیری

بله میشه

دارهشروع میش

ی کوچولو تب داره 38ب بالا فک کنم دیگ تبه
باز بهش پاراکید بده

اره عزیزم تب بهش دارو بده پاراکید

سوال های مرتبط