۵ پاسخ

دخترم در کم کم غذاست
بعد از واکسن دوروز لب ب غذا نزد دوروز بعدش خیلی بی اشتها بود دیگه روز پنجم کمکم ب روال قبل برگشت خداروشکر

اشتهای دخترم فرقی نکرد

ده روز

آنقدر گریه کردم کل گوشتش ریخت خودمم هیچی نخوردم با اون

به هفته از واکسن گذشته پسر من هیچی نمیخوره هنوز

سوال های مرتبط

مامان اراد کوچولو مامان اراد کوچولو ۲ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی