واکسن ۱۸ ماهگی تا پایان ۱۸ ماهگی میشه زد؟

تصویر
۸ پاسخ

بنظر من هر واکسن باید سر تایم خودش زده بشه

من یه ماه دیرترزدم

خب پایان ۱۸ ماهگی وقتشه دیگه 😐🙄

سر موقع بزنی عالیه

من میخوام یکم دیرتر بزنم

بله میشه زد

ب من گف بهتره همون موقع سر وقت بیاری بزنی

من یه ماه دیرتر زدمش

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری