خانوما واکسن ۱۸ ماهگی و میشه ۳ روز زودتر زد؟

۷ پاسخ

والا بهداشت سمت ما ک زودتر نمیزنن دیرتر میگن اشکال نداره ولی حتی یک روز زودتر نمیزنن
جاهای دیگه رو نمیدونم

ن نمیشخ

نههه عزیزم دیرتر اشکال نداره

خیییرر

زودتر نه ولی دیرترمیشه زد من امروز واسش زدن۶ روز دیرترزد

زودتر نه
ولی دیرتر اشکال نداره در حد یه هفته

یکسالگیشو من ۱۸ ام زده بودم ۱۸ ماهگیشو ۱۶ ام زدم بهم چیزی نگفتن

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌وسوم بارداری