۷ پاسخ

حرارت بده ابش کن

کره بزن

یکم حرارت بده بهش آب بشه
کره بهترین گزینه برا بافتش هست

آبش کن بعد بذار به دمای محیط برسه میگن روغن قنادی

شکلاتی؟
یکم بزار رو شعله اب بشه

اتفاقا میگن روغن جامد برا کیک خیلی بهتره یکم بهش حرارت بده که اب بشه بعد استفادش کن

اصلا روغن نریز
من نمیریزم

سوال های مرتبط