۵ پاسخ

نه خیلیم خوبه

آره بنداز طعمش در بیاد بعد پخت دربیار یا آب قلم عالیه بپز همیشه تو فریزر داشته باش واسه سوپش

نه زوده

نه آب شو میتونی بدی یا عصارشو

اره فعلا وقتش نیس تا آخر ۷ ماه

سوال های مرتبط