سردرد ۱۰ روزه دارم هی میره میاد
از قند فشار از چیه یکی ب من بگه

۵ پاسخ

عزیزم احتمالا تو دلیت پسره چون منم اونجوری بودم فشارم خوب بود

عزیزم فشارت بالا هست
اینجور مواقع یخورده آبلیمو یا یچیز ترش بخور،ماست هم خوبه

موقع سردردت فشاروقندتوچک کن دیگه متوجه میشی

احتمالا فشاره

بعد خوردن چیزی اینطوری میشی؟

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی