یادگاری💕

💕ساعت۹:۵۰ دقیقه صبح به وقت تولد زیباترین گل جهانم💕

💕 ۲۸ مرداد اولین لبخند در هشیاری و بیداری

💕 ۳۰شهریور اولین بار ک با صدا ذوق کرد ۱ ماه و ۲۳ روز

💕 ۰۸/۱۰ دخترم سعی کرد پاهاشو بگیره و بشناسه به وقت سه ماهگی

💕 دلبرکم تلاش کرد بشینه و گردنشو بالا میگرفت به وقت ۳ ماه و ۲۰ روزگی

💕 دخملی آواسازی رو شروع کرده 😍 آ و ن و ی و د به وقت ۳ ماه و ۱۵ روزگی

💕 دختری میتونه با کمک مامانیش بشینه به وقت ۳ ماه و ۲۵ روزگی

💕 دختری اولین غلتیدن رو انجام داد به وقت ۳ ماه و ۲۹ روزگی

💕 دختری میتونه بدون کمک در حد ۳ دقیقه بشینه😍 به وقت ۴ ماهگی

💕نقلیِ من دلش میخواد بایسته اما چون زوده براش اینکارو نمیکنیم به وقتِ ۴ ماه و ۱۰ روزگی

💕 ۰۹/۲۰ اولین دندون پایین سمت راستی دخترم نیش زد به وقت ۴ ماه و ۲۰ روزگیش و به فاصله یه هفته بعد دندون کناریش در اومد

💕 دخترکم مستقل میشینه😍 به وقت ۵ ماه و ۱۰ روزگی

💕 دختری اولین کلمه رو گفت: دَدَ چون زیاد میره دد با مامانش😂 به وقت ۵ ماه و ۱۵ روزگی

💕 ۱۰/۰۱ دخترم تونست پاهاشو کامل به سمت صورتش خم کنه و بگیره ۵ ماه و ۲۴ روزگی

💕 ۱۱/۱۴ در وقت ۶ماه و ۷ روزگی شَستِ پاشو خورد

💕 ۲۰ بهمن به وقت ۶ماه و ۱۳ روزگی دندون سوم پایینیش سمت راست در اومد و یک هفته بعد دندون متقارنش

💕 ۴ اسفند به وقت ۶ ماه و ۲۷ روزگی اولین دندون بالاسمت راستی نیش زد
و به فاصله یه هفته دندون کناریش و دو هفته بعد دندون های فندوق شکنش

💕گل من در ۷ ماهگی شروع کرد نشسته نشسته خودشو برسونه به همه جا😍

💕 به وقت ۱۴۰۵/۰۱/۲۷ دختر قشنگم گفت بابا🥺💕 در وقت ۸ ماه و ۱۶ روزگی

💕 دخترک زیبای من شروع به چاردست و پا رفتن کرد ۰۱/۳۱ در ۸ ماه و ۲۰ روزگی

شیرخشک پوشک کولیک

تصویر
۱۴ پاسخ

چقدر قشنگگگگگ و خوب که همه رو ثبت کردی🥹🥹

۱۱/۰۴ شست پاشو خورد ینی در ۵ ماه و ۲۷ روزگی ک اشتباه تاریخ زدم* این کامنت باشه ابنجا تا توی دفترمم ویرایش کنم🤣

خدا حفظش کنه❤️

💕💕💕

خدا حفظش کنه عزیزم تمام داستانتو خونم نمیدونم لا به لای خواندن چرا گریم گرفت از صمیم قلبم خوشحال شدم که آخر داستان شاد شدی ⁦❤️⁩🤍

چقدر قشنگ و پر از احساس🩷خداحفظش کنه براتوون

خداحفظش کنه گلم

الهی خدا حفظش کنه برات عزیزم 🥰🥰
واقعا براش خوشحالم همچین مادری داره😍😍

الهی خدا حفظش کنه

خدا حفظش کنه

الهی چه قشنگ 🥰ماشاالله به این حافظه

چه قشنگ همه رو یادته😃

ای خدااا🥹💕

😍چه قشنگ که دقیق نوشتیشون
خدا حفظش کنه برات عزیزم

سوال های مرتبط