۷ پاسخ

عزیزم میخواستم بدونم شما دوره عروسکبافی شرکت کردید گلم ؟
لطفاً جوابمو بدید به جوابتون به شدت احتیاج دارم 🥲🤍

شیر خشک اپتامیل وزنی نمیده
شیرخشک نان خوب وزن میده

اره کم وزن گرفته من پسرم تولد اندازه دخترت بود تو یه ماهگی 4شده بود

سلام منم همینطوری ام البته وزن تولد دخترم کم بود الان یک ماه گذشته از دوماهگی اصلا وزن نگرفته به جای اینکه بزرگ بشه کوچیک شده خلی قصه میخورم 😢

فقط نان بده عالیه حرف نداره برای وزنگیری

اپتامیل اصلا وزن نمیده میخای وزن بگیزه نان بده من کلی شیرخشک اپتامیل ب پسرم دادم اصلا وزن نگرفت

عزیزم مگه وزنش چقدر باید باشه الان؟

سوال های مرتبط